Opret profil Login
Hjælperliste til Ministævne søndag d. 23/3 - 2025

MINISTÆVNE SØNDAG D. 23/3 

Deadline for tilmelding til vores hjælpeliste: 16/02 - 2025 

SÅ ER DAR SNART KLAR PARAT TIL NÆSTE STÆVNE!

OBS - Dette stævne er kun et stævne for nybegynderholdene, derfor vi kalder det et mini stævne.

Al information bliver lagt ud på DAR's FB sider. 

På forhånd tak for jeres opbakning.

BESKRIVELSE AF OPGAVERNE
HUSK at være logget ind på din forældre profil , når du tilmelder opgaver!
På denne måde kan du desuden altid selv gå ind og se, hvad du har meldt dig på.

Du kan melde jer på flere opgaver, hvis du har mulighed for at tage flere. Hvis du melder mere end en person på opgaver (fx dig selv og dit barn), bedes du skrive navn på, hvem der tager hvilke opgaver i kommentarfeltet nederst under tilmeldingerne til de forskellige opgaver.

Tilmeldingen er bindende, og skulle man blive forhindret i at varetage de opgaver, man har tilmeldt sig, er man selv ansvarlig for at finde en afløser og bedes informere aktivitetsudvalget om, hvem afløseren er.

STALD
Holde ro i stalden og sørge for at hestene ikke bliver sadlet op og kommer på opvarmningsbanen for tidligt. Man skal være hestekyndig, være min. 14 år.
 Parterne sørger for, at deres ponyer/heste bliver striglet og gjort klar. 

OPVARMNINGSBANE
Sørge for at holdene kommer på banen i den rigtige rækkefølge, at de, der har behov for det, får en trækker.
Man skal desuden holde orden på opvarmningsbanen, og sørge for at hestene ikke bliver travet/galloperet for meget. Man skal være hestekyndig.

OPRÅBER
Man råber programmet op for holdene, så de ved, hvad de skal ride. Man skal kunne læse et LD/LC dressur program og vide hvad øvelserne betyder.

SKRIVER LØRDAG
Skriver dommerens point og kommentarer på kritikkerne. Man behøver ikke at have prøvet det før. Man skal være min. 14 år. 

TRÆKKERE + ÅBNE/LUKKE HEGN 
Man trækker de ryttere, der gerne vil have trækker. Man skal kunne trække både de store og de små ponyer. Når man ikke trækker, hjælper man til i stalden (strigling, opsadling, udmugning) og sørge for at hegnet bliver åbnet/lukket.
 Man skal være min. 12 år. Trækkerne skiftes til de forskellige opgaver.

CAFETERIA
Man laver kaffe, pandekager, toast og lign. og betjerner kunderne. Man skal være min. 14 år og god til hovedregning. 

KAGE 
Man bager en kage, som skal afleveres i cafeteriet inden stævne start. 

 

Dit valg Antal Opgave
0/2 Stald 09.00- ca. 15.00
1/1 Opråber 10.00 - ca. 12.00
0/1 Skriver under hele stævnet
1/4 Trækkere + Lukke/åbne hegn- vag 10.00-12.00
2/2 Cafeteria åben 9.00-12.00
2/2 Cafeteria 12.00-15.00
1/1 Cafeteria 15.00-16.00 (Feje, tørre borde af, rydde op)
0/2 Opvarmning
Hjælpere til miniridelejr i påskeferien 2023

Nedenfor kan I tilmelde jer som hjælpere til vores 2023 miniridelejr for elevskolen i påskeferien påskeaktiviteter

HUSK AT VÆRE LOGGET IND PÅ JERES PROFIL NÅR I TILMELDER JER, ellers kan vi ikke se, hvem der vil tage hvilke opgaver.

I kan se ud for hver opgave, hvor mange vi skal bruge under "antal", og I vil løbende kunne se, hvor mange, der er tilmeldt/mangler på hver opgave.

På forhånd tak for hjælpen.

Dit valg Antal Opgave
2/2 Tirsdag d. 4/4 kl. 18:00-20:00 - Afhentning af pizza, borddækning etc. samt oprydning
1/1 Tirsdag d. 4/4 - Overnatning - 21:00 til ca. 7:00 næste morgen
2/2 Onsdag d. 5/4 kl. - Klargøring af morgenmad samt oprydning 7:30-9:00
Cafeteriebemanding og kage i forbindelse med stævne den 25. og 26. november 2023

I forbindelse med det kommende D+E-stævne i dressur den 1.-2. april har vi brug for hjælp til at kunne holde cafeteriet åbent og tjene lidt ekstra kroner til klubben. Der er mindre travlt end til vores elevstævner, så man står kun 1-2 personer pr vagt. Du skal være over 18 for at stå selv i cafeteriet. Hvis du er under 18 må du gerne tage en vagt i cafeteriet, hvis du står med en over 18. 

HUSK AT VÆRE LOGGET IND PÅ JERES PROFIL NÅR I TILMELDER JER, ellers kan vi ikke se, hvem der vil tage hvilke opgaver.

Til åbningsvagten kommer man til at stå to, da der bl.a. skal laves pastasalat og pandekagedej til resten af dagen. Derudover skal alle varer osv. stilles frem. Hvis muligt gerne to omkring frokost, men ellers står med selv. Der er dog ofte masser af snakke med i cafeteriet så det er super hyggeligt :-)

Kage bedes afleveres på den givne dag inden kl. 9.30 i cafeteriet.

Bemærk alle voksne der har ryttere fra DAR der skal deltage i stævnet, skal tage en cafeterievagt enten lørdag eller søndag. Kagebagning er ekstra tjanser i den gode sags tjeneste :-) 

Tusind tak for jeres hjælp :-)

Dit valg Antal Opgave
2/2 Lørdag 7.30-9.30
1/1 Lørdag 9.30-11:45
2/2 Lørdag 11:45-14.00
1/1 Lørdag 14.00-16:15
1/1 Lørdag 16.15-18.15
1/2 Søndag 7.30-9.30
1/1 Søndag 9.30-11.45
2/2 Søndag 11.45-14.00
1/1 Søndag 14.00-16:15
2/2 Søndag 16:15-18:15
2/3 Kage lørdag
2/2 Kage søndag
Ridelejr 2024

Alle, der deltager i elevskolens ridelejr, skal medbringe en ting fra nedenstående proviantliste - der er kun én opgave pr rytter, så man skal kun vælge én proviant, man vil medbringe.

Derudover vil det være en kæmpe hjælp, hvis der er en forældre pr. måltid der kan komme og give Cem/Kristina en hånd i køkkenet. Her er I velkomne til at melde jer på så mange vagter, som I har mulighed for at tage.  

Endelig har vi brug for et par voksne, der lige bliver en halv time ekstra efter lejren er slut og får ryddet det sidste op i rytterstuen, sådan at det trætte personale, der har været 100% på under hele lejren, ikke står med hele oprydningen. Der skal bare lige fejes, sættes borde på plads og så skal køkkenet tørres over.

Dit valg Antal Opgave
2/2 25 pølsehorn
2/2 25 pizzasnegle
1/1 25 æbler + 3 L sodavand
1/1 25 pærer + 3 L sodavand
1/1 25 bananer + 3 L sodavand
1/1 3 bakker grønne vindruer (stenfrie) + 3 L sodavand
1/1 3 bakker røde vindruer (stenfrie) + 3 L sodavand
1/1 3 agurker og 2 poser snackgulerødder (til ryttere, ikke til hestene)
1/1 En stor kage til fredag
1/1 En stor kage til lørdag
1/1 En stor kage til søndag
1/1 3 × 1,5 L æblejuice + lys pålægschokolade
1/1 3 × 1,5 L multifrugtjuice + mørk pålægschokolade
1/1 3 × 1,5 L appelsinjuice + en stor (blå) spand jordbærmarmelade
2/2 4 poser chips + 600 g blandet slik
1/1 Køkkentjans fredag aften 16.00
1/1 Køkkentjans lørdag morgen kl. 7.30
1/1 Køkkentjans lørdag frokost kl. 11.00
1/1 Køkkentjans lørdag aften 16.00
1/1 Køkkentjans søndag morgen kl. 7.30
1/1 Køkkentjans søndag frokost kl. 11.00
1/2 Oprydning søndag eftermiddag efter endt lejr
Opret profil Login