Ny opstalder på DAR

Hvis du ønsker at få din hest eller pony opstaldet på Dalumgaard Rideklub skal vi have dig oprettet i vores system.

Hvis du endnu ikke har hesten, men ønsker at sikre dig en boks på DAR kan du reservere en boks.

Har du allerede hesten og dermed ønsker en boks snarest muligt

VIGTIGT. Rytteren til hesten der står opstaldet skal være medlem af klubben, dvs. han/hun skal betale medlemskontingent. Det gøres ved at tilmelde sig medlemskontingentet. Gå derfor ind under "Tilmelding" igen. Vælg "Undervisning". Øverst oppe skal du vælge "Kontingenter", hvor du så tilmelder dig "Medlemskontingent. Tryk på "Læs mere og tilmeld". Du kommer herefter til en side med en del tekst. For neden trykker du på "Fortsæt", hvorefter du kommer ind til din regning. Du accepterer vores brugerbetingelser og betaler. Herefter er du automatisk tilmeldt medlemskontingentet og du vil fremadrettet blive trukket for dit medlemskontingent på dit kort hvert halve år.

Tilmeldingssystemet vi har på DAR er udviklet af virksomheden Zakobo. Zakobo har lavet en masse små youtube videoer der forklarer meget pædagogisk hvordan man laver en profil, tilmelder sig osv. Så hvis du har nogle spørgsmål kan du jo starte med at kigger HER. Derudover har de lavet en brugermanual der også kan svare på mange spørgsmål - denne kan du se HER.

Hvis du ikke får svar på dine spørgsmål via youtube-videoerne er du naturligvis velkommen til at kontakte kontoret og så vil vi hurtigst muligt forsøge at få hjulpet dig videre.